Informatie voor het bibliotheeknetwerk

Doe mee met de Grote BiebBoys Zomerchallenge

Vergelijken
17 april 2024
In de zomer kunnen bibliotheken meedoen met de Grote BiebBoys Zomerchallenge. Hierin dagen de BiebBoys alle leerlingen van groep 5 t/m 8 uit om tijdens de zomervakantie met boeken en lezen bezig te zijn. De grootste vijand van de BiebBoys, de Antilezer, laat met zijn nieuwe uitvinding boeken verdwijnen. Het is aan de BiebBoys om dit te stoppen.
Inhoudsblokken

Daar kunnen de BiebBoys wel wat hulp bij gebruiken. In het speciale expeditieboek, vol met toffe challenges, puzzels, weetjes en boekentips, kunnen de kinderen helpen de Antilezer te vinden.

Hoe doen bibliotheken mee?

Bibliotheken kunnen meedoen voor €25 per pakket (excl. BTW en incl. verzendkosten). Daarvoor krijgen zij het lespakket, video, 30x het Biebboys Expeditieboek, toolkits (tekst en beeld voor promotie naar de scholen en bezoekers) en 20x give-away tattoos. Op de site van de BiebBoys kun je meer informatie lezen en je bestelling doorgeven.

Meer informatie

De bestelperiode is nu halverwege. Doe je mee? Mail bij vragen de BiebBoys. BiebBoy Joran zit dan klaar om je te helpen. De Grote BiebBoys Zomerchallenge is onderdeel van de zomerleescampagne van de KB voor de jeugd.